در قابلیت جدیدی که گوگل عرضه کرده، می‌توان با وای‌فای از عکس‌های دوربین کانن فایل پشتیبان گرفت و در گوگل فوتوز بارگذاری کرد.

بکاپ‌گرفتن از عکس‌های دوربین می‌تواند فرایند زمان‌بری باشد؛ اما گوگل با عرضه‌ی ویژگی جدیدی توانسته تهیه‌ی فایل پشتیبان را برای دارندگان دوربین‌های کانن آسان‌تر کند و قابلیت‌های بکاپ‌گیری گوگل فوتوز را ارتقا بخشد.

براساس بیانیه‌ی‌ گوگل، این شرکت با همکاری کانن قابلیت جدیدی عرضه کرده که گرفتن فایل پشتیبان از عکس‌ها را برای دارندگان دوربین کانن آسان‌تر کرده است. در قابلیت‌ جدید، به اتصال دوربین یا استفاده از کارت حافظه‌ی SD نیازی نیست و می‌توان از عکس‌های دوربین کانن به‌طور خودکار و با استفاده از وای‌فای فایل پشتیبان گرفت و در گوگل فوتوز بارگذاری کرد.

استفاده از ویژگی ادغام گوگل‌ فوتوز و دوربین کانن از آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن image.canon در اندروید و iOS امکان‌پذیر است. در اپلیکیشن یادشده می‌توانید به حساب کاربری گوگل متصل شوید تا به‌طور خودکار عکس‌های دوربینتان با کیفیت اصلی به گوگل‌ فوتوز منتقل و بارگذاری شوند. در عکس زیر، می‌توانید دوربین‌های سازگار با قابلیت جدید را مشاهده کنید.

ناگفته نماند استفاده از قابلیت جدید رایگان نیست و باید از پلن پولی گوگل وان استفاده کنید. همان‌طورکه می‌دانید، قیمت پلن‌های گوگل وان از سالی ۲۰ دلار برای ۱۰۰ گیگابایت تا ۱۰۰ دلار برای ۲ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی متغیر است. البته گوگل این امکان را دراختیار دارندگان دوربین‌های کانن گذاشته تا یک ماه به‌رایگان قابلیت جدید را آزمایش کنند و به فضای ابری ۱۰۰ گیگابایتی دسترسی داشته باشند.

توسط admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *