با نصب فریمور مودم FD M60 با ما همراه باشید.

  • باز کردن مودم
    برای نصب فریمور مودم FD M60 ابتدا درب پشتی دستگاه را باز کرده و مطابق با عکس زیر 6 پیچ پشت درب را با پیچگوشتی ستاره ای T5 باز می کنیم.
FD M60

سپس درب بالایی مودم را با کاردک یا اچار مخصوص باز کردن باز کنید.

ّFD M60
  • اتصال بوت پین و اتصال کابل یو اس بی
    همانطور که در عکس مشخص شده بوت پین را با یک شئ رسانا به سینک کناری وصل کنید و سپس کابل یو اس بی را وصل کنید.
FD M60

در صورتی که بوت پین را به درستی اتصال داده باشید و کابل را وصل کنید صفحه lcd مودم روشن نمیشود
در این صورت یک پورت جدید در Device Manager اضافه خواهد شد اگر درایور دیوایس جدید نصب نشده باشد از طریق فایل های درایور موجود در بخش درایور ان را نصب می کنیم در غیر این صورت به مرحله بارگزاری لودر و فریمور می رویم.

  • نصب درایور
    فایل درایور مودم های هواوی را از اینجا دانلود کنید.
  • بارگزاری لودر و فریمور
    برای اینکه لودر و فریمور نصب بشه متخصصان نت ویز زحمت کشیده و یک اینستالر ساده آماده کردند تا بتوانید بدون زدن دستور لودر و فریمور رو نصب کنیم که فایلش رو از اینجا دانلود کنید.
    بعد از دانلود فایل M60Auto.bat رو اجرا کنید
اینستالز مخصوص نت ویز
ابتدا با انتخاب گزینه 1 لودر را نصب کنید اگر گزینه ای انتخاب نشود بعد از 30 ثانیه گزینه یک بصورت اتوماتیک انتخاب می شود.
اینستالر مخصوص نتویز
بعد از نصب لودر اگر کار به درستی انجام شده باشد صفحه مودم کاملا سفید میشود و سیستم دو تا دیوایس جدید شناسایی میکند که درایور انها را هم نصب میکنیم و مرحله 2 را انتخاب کرده شماره پورت Huawei-3G PC UI Interface و نام فایل فریمور را میزنیم و فریمور بصورت اتوماتیک نصب میشود اگر فایل فریموری که در اختیار دارید بصورت exe باشد نیازی به اجرای مرحله 2 نیست و فقط فایل exe را اجرا می نماییم.
FD M60
در آخر اگه در در هر مرحله ای از نصب فریمور مودم FD M60 به مشکل خوردید یا سوالی داشتید می توانید در انجمن های تخصصی نت ویز سوال خود را بپرسید.

توسط admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *