بیل گیتس در مصاحبه با شبکه CBC به زمان احتمالی آماده شدن واکس کرونا و شایعات به وجود آمده علیه وی پاسخ داد.

بیل گیتس با رد تمامی شایعات و تئوری های توطئه را رد کرد و آن را بی اساس خواند.
در ابن شایعات آمده است که بیل گیتس قصد دارد در واکسنی که در آینده برای ویروس کرونا تولید خواهد شد با استفاد ه از میکروتراشه ای تمام فعالیت های میلیارد ها انسان در جهان را تحت نظر بگیرد.

البته برای این ادعا ها هنوز هیچ سند یا مدرکی ارائه نشده است. اما بسیاری از کاربران این شایعات را باور کرده اند. و نظر سنجی های صورت گرفته نیز گواهی بر این قضیه می باشد.
با این حال بیل گیتس در صحبت های اخیر خود به فعالیت های خیرخواهانه خود و همسرش اشاره کرد و افزود که این بنیاد طی چند ماه اخیر تمامی تلاش خود را برای کمک به کشف واکسن کرونا انجام داده است.
بیل گیتس اضافه کرد که “نمی دانم این شایعات از کجا کنترل می شود اما هیچ ارتباطی میان حرف های او و شایعات وجود آمده وجود ندارد.”

او در مورد نحوه مقابله با انتشار این شایعات غلط عنوان کرد: ” تنهای کاری که می بایست انجام دهیم گفتن حقیقت است.ما باید ارزش‌هایمان را برای مردم بازگو کنیم و برایشان توضیح دهیم که چرا به این حوزه (تولید واکسن) ورود کرده‌ایم و از مردم می‌خواهیم تا این واکسن‌ها را امتحان کنند. امیدوارم که بزودی و با کشف حقایق، بساط این شایعات از فضای وب برچیده شود.

توسط admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *