Mi TV Lux OLED Transparent Edition تلویزیون شفاف شیائومی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز رونمایی شد. این تلویزیون ۵٫۷ میلی‌متری تجربه‌ی صوتی و بصری لذت‌بخشی ارائه می‌دهد.

شیائومی سه‌شنبه‌شب مراسم مهمی به‌مناسبت دَه‌سالگی برندش برگزار کرد تا ضمن ارائه‌ی آمارهایی درباره‌ی فعالیت دَه‌ساله، محصولات جدیدی رونمایی کند.

دستگاه اول گوشی MI 10 ultra که از دوربینی با بزرگ نمایی 120 برابری استفاده می کند و نخستین گوشی دنیا با فناوری شارژ 120 وات به حساب می آید.

در همین مراسم، محصول دیگری هم رونمایی شد که در دسته‌ی تلویزیون‌های هوشمند جای می‌گیرد. که نخستین تلویزیون هوشمند شفاف دنیا به‌حساب می‌آید که به ‌مرحله‌ی تولید انبوه رسیده و عملا می‌توان پشت آن را مشاهده کرد.

در این تلویزیون، از صفحه‌نمایش OLED لبه‌تا‌لبه استفاده شده است. می TV جدید به‌گونه‌ای محتوای بصری را نشان می‌دهد که انگار در هوا معلق شده‌اند. شیائومی می‌گوید تلویزیون جدیدش روش نوینی برای مشاهده‌ی محتوای بصری ارائه می‌دهد که نمونه‌ی آن را پیش‌تر صرفا در فیلم‌های علمی‌تخیلی دیده‌ایم.

قیمت این محصول 49,999 یوآن برابر با 7200 دلار می باشد. و از 26 مرداد عرضه می شود.البته این تلویزیون اولین مدل شفاف دنیا نیست ولی در نوع خود اولین است که به تولید انبوه می رسد.

شیائومی می‌گوید تلویزیون جدیدش از جدیدترین فناوری‌های روز و طراحی چشم‌نواز بهره می‌برد تا بتواند توجه کاربرانی را جلب کند که به‌دنبال تلویزیونی پریمیوم می‌گردند.

برخلاف تلویزیون‌های سنتی که به پنل مشکی‌رنگ مجهز هستند، Mi TV LUX OLED Transparent Edition به‌شکلی نوآورانه تمامی قطعات موردنیاز برای پردازش تصاویر را در پایه‌ی خود جای داده است. این رویکرد در طراحی باعث شده تلویزیون جدید ابعاد جمع‌و‌جورش را حفظ کند. شیائومی می‌گوید انتقال تمامی قطعات به پایه‌ی زیرین، مشکلات فنی بی‌شماری پیش ‌روی این شرکت قرار داده و ساخت تلویزیون جدید به‌هیچ‌وجه ساده نبوده است. 

شیائومی با عبور از تمامی مشکلات فنی، به نخستین شرکت دنیا تبدیل می‌شود که تلویزیون شفاف OLED به مرحله‌ی تولید انبوه می‌رساند و به اولین شرکت تولیدی OBM چین تبدیل می‌شود.

Mi TV LUX Transparent Edition همچون مدل پیشین خود به موتور هوش مصنوعی ویژه‌ای به‌نام AI Master Smart Engine و تراشه‌ی سفارشی مدیاتک ۹۶۵۰ مجهز است. شیائومی می‌گوید این تلویزیون شامل بیش از ۲۰ الگوریتم بهینه‌سازی است و بهینه‌سازی مستقل و ویژه برای پنج سناریو اصلی دارد. Mi TV LUX Transparent Edition از فناوری صوتی AI Master برای تشخیص خودکار نوع محتوای در حال ‌پخش و استفاده از حالت مناسب صوتی پشتیبانی می‌کند و در آن، از استاندارد دالبی اتموس استفاده شده است.

ضخامت بدنه‌ی تلویزیون جدید شیائومی ۵٫۷ میلی‌متر و پایه‌ی آن دایره‌ای‌شکل است. شیائومی می‌گوید Mi TV LUX OLED Transparent Edition نه‌تنها برای خانه‌ها، بلکه برای گالری‌ها، موزه‌ها، مراکز خرید و تئاترها محصولی مناسب به‌حساب می‌آید.

توسط admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *